Aangekomen in Ecuador! - Reisverslag uit Baños, Ecuador van bugglepuk - WaarBenJij.nu Aangekomen in Ecuador! - Reisverslag uit Baños, Ecuador van bugglepuk - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Ecuador!

Door: bugglepuk

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2011 | Ecuador, Baños

Zaterdag avond na een reis van bijna 15 uur aangekomen op luchthaven Quito. Om vervolgens nog 1 uur in de rij te staan voor de immigratie. Gelukkig ik werd toegelaten :)
Vervolgens naar Villa Esperanza en daar heerlijk bijgekomen van de vlucht.

Vervolgens was mijn plan om nog 1 dag in Quito te blijven, maar dat veranderde al snel toen ik een travel agency in Quito binnen liep......want om banos en quilotoa te zien moest ik gelijk vertrekken aangezien ik as donderdag voor maar liefst 8 dagen naar de Galapagos ga!!
Dus hup op de bus naar Latacunga om vervolgens de hele weg met een local te babbelen.
Aangekomen in Latacunga kwam ik er snel achter dat ik niet de enige Nederlander was in dat Hostal.
Volgende dag samen gereisd met een Nederlandse jongen naar Quilotoa. Mooie Vulkaan krater (Mar daar weet jij alles van!). Maar was wel 2 uur heen en 2 uur terug en ja de wegen zijn natuurlijk niet zo luxe als in NL. Eenmaal terug gelijk doorgereisd naar Banos waarvan ik nu dit verslag schrijf. Morgen breng ik de dag door ik Banos en woensdag vertrek ik weer terug naar Quito om me op te maken voor de Glapagos.

Foto´s volgen!

  • 01 Februari 2011 - 05:06

    Marja:

    Wat gaaf en wat heb je het druk he. Leuk dat je zo snel aanspraak hebt en wow 8 dagen galapagos. Ben ook heel benieuwd naar de fotos

  • 01 Februari 2011 - 09:07

    Marlies :

    Yippeeeee- wat goed om wat van je te horen Car!! leuk dat je met de lokals hebt zitten babbelen, heerlijk hoor dat je zo makkelijk spaans spreekt ;) Ik zei je al dat je van allerlei leuke mensen gaat tegenkomen; dat is dus nu al gebeurd!!!!!

    Die NLse dude. 8 dagen Galapagos...Sjaaa daar had ik het budget niet voor maar jij wel rijke stinkerd hahaaaaaa!!!

    Vergeet in Banos niet op de mountainbike langs de watervallen te fietsen (niet in je up want mijn band was 1 x lek :S en wist niet hoe ik het moest fixen hihi) En lekker shoppen natuurlijk!!! Disfruta!!!!! XX

  • 01 Februari 2011 - 10:21

    Jasmijn:

    Carmen, wat heerlijk! Ben (bijna) jaloers!
    Geniet!

  • 01 Februari 2011 - 13:00

    Ingrid:

    Hoi Carmen, gaaf hoor om zo je verslag te lezen! Heb mij zojuist aangemeld met mijn e-mail adres zodat ik lekker op de hoogte blijf!

    Have fun in Ecuador!

    Liefs, Ingrid

  • 01 Februari 2011 - 21:25

    Jarek:

    Hoi, good to hear that all is going well - maybe not as planned but for 4 weeks you can change your plans a bit, right? Everybody says hello and we all miss your singing :) Keep us posted and we NEED more PHOTOS :)

  • 01 Februari 2011 - 21:47

    Mary-Ann:

    Hi, another one from the office. We must be missing you :) Have fun and send over those photos, we are very curious.

  • 02 Februari 2011 - 17:52

    Diane:

    Hey Carmen,

    Klinkt super hoor allemaal. Ben benieuwd naar je verdere belevingen en verhalen. Het zal wel een geweldig land zijn.

    Groetjes Diane

  • 04 Februari 2011 - 09:54

    Juliette:

    Kicke Caaaaaarms! Have fun daar! Ik zal je bijpraten over alle gemiste tv-shows in NL als je weer terug bent. ;)

  • 06 Februari 2011 - 21:03

    Mar :

    En en en en en en en en ....................Hoe was het???!!!!!

  • 10 Februari 2011 - 22:43

    Marjajuan:

    Heerlijk je weer even gesproken te hebben en jammer dat het toch een beetje te lang was 8 dagen met de boot., maar blij dat je toch wel gave dingen gezien hebt. Wel kort dag nu maar hoppa naar de jungle morgen. Ook wij gaan een beetje afzien 12 uur in de bus naar oostenrijk. Hoop je van daaruit weer te kunnen spreken volgende week.
    Have a lot of fun y te queremos

  • 11 Februari 2011 - 13:36

    Sanne:

    Hi Meis,

    Hoe waren de Galapagos?!
    Ben erg benieuwd :-)
    Wat zijn nu je plannen? Have fun!
    Liefs

  • 13 Februari 2011 - 11:23

    Marlies :

    Aaaaah, je bent alweer naar de Jungle gegaan..! Tis te stil op de e-mail. We willen updates Car ;) Besitos de Amsterdam

  • 13 Februari 2011 - 17:49

    Marja:

    Marlies je moet nog effe geduld hebben ze heeft beloofd om dinsdag of woensdag iedereen bij te praten hier op de site. Er was afgelopen donderdag te weinig tijd om iets op de site te zetten. Grusse hier aus Osterreich

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Baños

Actief sinds 04 Jan. 2011
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 10918

Voorgaande reizen:

30 November 2013 - 01 April 2014

Ranch - Los Portreros

29 Januari 2011 - 27 Februari 2011

Wow wat een avontuur, alleen op reis!

Landen bezocht: