Eerste 2 weken overleefd!! - Reisverslag uit Río Ceballos, Argentinië van bugglepuk - WaarBenJij.nu Eerste 2 weken overleefd!! - Reisverslag uit Río Ceballos, Argentinië van bugglepuk - WaarBenJij.nu

Eerste 2 weken overleefd!!

15 December 2013 | Argentinië, Río Ceballos

Wat een reis 27 uur maar liefst! Maar wel met een pitstop van 7 uur in Houston. Kortom ruim de tijd om victoria secret een bezoekje te brengen :)
Vanuit Buenos Aires de nachtbus genomen, maar wat een luxe bus! Een bus waar ze ligbedden hebben, ik had front row view hihi. Wijn als welkomstdrankje, er wordt diner en ontbijt geserveerd en drankjes allemaal inclusief wat een luxe.

Aangekomen uiteindelijk op de ranch. Echt in de middle of nowhere maar prachtige bergen, mooi weer en frisse lucht.
kennis gemaakt met de andere "guias" (gidsen) zo worden we genoemd. 2 meiden 29 en 23 en 1 jongen 21 jaar en allemaal uit Engeland. Met de 2 meiden hebben we een huisje en ik deel een kamer met 1 van hen (Rachel).
De eerst 3 dagen begonnen goed we hadden een dragoman groep en die verbleven 3 dagen met 1e dag wijnproeverij 2e dag muziekavond en 3e dag bbq. De rest v/d week vrij rustig geen gasten,
Ook nog geen paard gereden. Maandag van de 2e week wel gereden op Peruaanse paarden, echt top heerlijk om op te rijden en geweldige natuur!. Rest van de week ook gereden maar mijn taken bestaan niet alleen uit paardrijden. S ochtens maken we ontbijt voor de gasten en ja ja gewoon geleerd hoe ik een poched egg maak. S middag helpen we met lunch dit houdt in tafel opmaken en gasten voorzien vsn drankjes en in de avond idem dito.
Het mooie aan deze plek isdat het weer binnen mum van tijd kan omslaan van zon naar keiharde regen en bliksem vaochtens tijdens het rijden ook echt kletsnat van de regen en 10 min later volop zon.
Vandaag effe dagje Cordoba en morgen weer terug naar de Estancia. Omdat de wifi niet heel sterk is is het lastig fotos te uploaden. Maar heb er een paar geplaatst.

• 15 December 2013 - 10:20

Marja:

Wat heerlijk om dit van je te lezen en wat schattig dat veulen het doet je hart smelten. Wat fijn dat je zo van de natuur kunt genieten. Veel plezier in cordoba.

• 15 December 2013 - 13:24

Harold:

Klinkt en ziet er super uit, Konijntje! Ik blijf je volgen ! Geniet ervan hè? xx

• 15 December 2013 - 16:06

Marlies:

Leuk!! En dat veulentje doet 't 'm hoor, cute!! :) Lekker rustig aan daar; La Vida Latina :) :) :) xx!

• 17 December 2013 - 12:25

Sanne:

Leuk meis :-) Geniet ervan! Kus

• 19 December 2013 - 22:26

NichaelArgentinie:

Hallo waar ga jij allemaal nog heen, ik zit namelijk ook in Argentinie.
    Mooi is het he :)

• 01 Januari 2014 - 20:26

Monica:

Ziet er goed uit meisje! Leuke jaarwisseling gehad? Wil je nog het allerbeste wensen voor 2014, te beginnen met nog heel veel Argentijns plezier en daarna nog veel meer leuke dingen.

Was even bezorgd toen ik @NL zag op je whatsapp status. Dacht "die is toch niet vroegtijdig teruggekomen?!". Zou zo zonde zijn. Geniet ervan, ik houd je in de gaten!