Kauai en weer terug naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van bugglepuk - WaarBenJij.nu Kauai en weer terug naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van bugglepuk - WaarBenJij.nu

Kauai en weer terug naar huis

Door: bugglepuk

Blijf op de hoogte en volg

01 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Jaja na drie weken Ecuador is het nu tijd voor het verslag van mijn laatste week op Kauai.
Na ongeveer 20 uur reizen ben ik dan eindelijk aangekomen op het Eiland Kauai en ja dan sta je te wachten op je koffer en dan..........dan verschijnt ie niet op de band. Tja had ook niet anders verwacht van Quito naar Atlanta, Atlanta Los Angeles en Los Angeles Kauai. En ja ze vliegen maar 1x per dag naar Kauai dus heb 24 uur op mijn koffer moeten wachten maar dat was een goed excuus om te shoppen.

Eerste dag heb ik vooral uitgetrokken om een camera te kopen want zonder camera ben je nergens.
MIjn volgend avontuur was met de rafting boor naar de Napali Coast (tip van Lenneke). Dat was echt SUPER, een hele groep dolfijnen gezien, aantal walvissen gezien en ervaren hoe het is om in een fikse regenbui op zee te zitten in een rafting boot!

De dagen erna heb genoten van het mooie weer, de mooie stranden en de watervallen die het eiland rijk is. Ook heb ik de Waimea Canyons bezocht waar ik bijna verdwaald raakte en waar ik op het randje van de afgrond liep erug avontuurlijk allemaal :). Ook heb ik nog een berg op gehiked waar erug gladde stenen waren maar ik ben er heelhuids vanaf gekomen. Maar de natuur van Kauai is werkelijk ongelovelijk echt super mooi! De foto's zijn het bewijs van hoe mooi het wel niet was!

Nu weer terug in het koude kikkerlandje brrrrrrrrr.

Wil iedereen bedanken voor de super leuke reacties!

  • 02 Maart 2011 - 08:54

    Jasmijn:

    Welkom thuis ;-) Leuk om je de 24e weer te zien!

  • 02 Maart 2011 - 10:26

    Marlies:

    Carmencita!!! Je hebt een toptijd gehad zo te horen :) En mn backpack heeft ook goed zn best gedaan zo te horen; te gek!! Ik ben benieuwd of je nu helemaal "om" bent en alleen maar met de bacjkpack erop uit wilt trekken!! Hier op Gran Canaria alles lekker; wel een zeer dronken student die "out" ging maar verder alles bueno! Zie je heel snel, suc met wennen inNL!! XX

  • 02 Maart 2011 - 14:54

    Diane:

    Welcome back!!!

    Tot de 25ste (Jasmijn volgens mij is het de 25ste )

    Groetjes Diane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 04 Jan. 2011
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 10910

Voorgaande reizen:

30 November 2013 - 01 April 2014

Ranch - Los Portreros

29 Januari 2011 - 27 Februari 2011

Wow wat een avontuur, alleen op reis!

Landen bezocht: